menu
person

סקס unhurried הוא סוג של מדיטציה שלך, הדרך להפוך את הקרבה הוא אפילו יותר אינטימי. וזה לא רק כי התהליך עצמו צריך להיות unhurried, אלא גם להתרכז, בראש כי שותף הוא שילם.

תוכן סעיף

איך לעשות סקס unhurried, איך זה, חושני

זוהי הפשטה של ​​גופו של זה, המחקר של תגובות של אנשים אחרים, תחושה של "נוכחות" כאן ועכשיו, אשר מספק לא רק חיבור חושני, טוב, אורגזמה ארוכה, חושנית. שלח תשומת לב לעובדה כי ובאופציה מאשר לך, כמו הרבה מאיתנו התרגלו לזה, השותף שלך רגיל כמה הם באים לידי ביטוי, סקס מהיר ואלים, הרמנו כמה טיפים, איך לעשות סקס, איך כולם אומללים.

איך לשים את זה בעדינות, משלם סקס unhurried וחושני

לתכנן הכל מראש

ממה שאתה תתחיל התכנון לדון במקרה זה בעוד כמה שעות, או ימים אפילו, לפני הקרובים שלו, את ההרגשה של המתנה וציפייה יחזק איך כולם נמס, תקשורת חושנית בינך לבין החבר שלך.

אתה יכול לתזמן לא רק סקס עצמו, טוב, ארוחת ערב רומנטית במסעדה ... Читать дальше »

Просмотров: 329 | Добавил: mingvhova | Дата: 06.07.2022 | Комментарии (0)

מיסים - הודעות ציוד סקסי עם לפחות כמה מכשיר דיגיטלי, למשל, מחשב או טלפון. עכשיו הוא כל כך פופולרי כי הוא מתורגל על ​​ידי אנשים כולם הגילאים מסביב לעולם.

התוכן של המאמר

1 עבור מה מנסה? 2 איך לעשות את זה יותר נוח עבור עצמי 3 תשע מחשבות עבור סקס 4 סמיילי ויזינג 5 כיצד להימנע סיכונים

אנשים שולחים זה לזה כתמונות טקסט וארוטיות. מישהו מפתה חילופי פנטזיות עם זרים, אבל רוב הדרך זה לוקח את זה כשיטה לשנות חיים סקסיים עם השותף הקיים הקיים.

מה לנסות?אני

הקדמה מרגשת - מרכיב בסיסי של סקס טוב. רב גבירותי וכמה גברים זקוקים למצב מיוחד להרגיש עירור הוא די נורמלי המכונה "תגובה הַכלָלָה. כאשר כל הסיבות בוטלו מלהנות, אתה יכול להמשיך לפלרטט מכינה לכינה.

הודעות יכול להיות prelude חם. יש לו מספר ייחודי היתרונות. לדוגמה, אתה יכול להתחיל משחק סקסי לפני הפגישה עם בת זוג. בית הכביש יכול להיות מרגש וארוך, אם השותף הוא יודע שאתה, חשוף לחלוטין, מצפ ... Читать дальше »

Просмотров: 287 | Добавил: mingvhova | Дата: 06.07.2022 | Комментарии (0)

נראה שהמין הוא כל כך הרבה, כתוב הוא ניסה כי אין אדם עזב, אשר לא יכול להיקרא חסר ניסיון. פְּתִיל יותר, ישנם אזורים אלה לא מספיק מידע. אחד ה שאלות מועדפות על סקס: איזה סוג של גמירה.

התוכן של המאמר

1 מה זה גמירה שלך וכי הסיפור יודע עליו 2 איזה סוג של נוזל נראה שהוקצה? 3 סמוקי היא, לשים את זה בעדינות, לוקח 4 איך לחוות גמירה 5 טיפים על איך, בסופו של דבר, לגרור גמירה 6 כיצד לבדוק מרובות אורגזמה 7 מה הם גברים כל כך אומרים על גמירה

מהו הגמישות שלך וכי הסיפור יודע על מותק

אז, גמירה נקרא גם להשפריץ או "שפיכה של נשים". זה בידוד של מים שקופים מערוצי השתן בגברת, על ידי כ 15-45 מ"ל. לא מספיק מי יודע מה מתרחשת בידוד זה עם גירוי פעיל של נקודה G, אבל את הרגשות לא ניתן להשוות עם האורגזמה. זה סוג אחר של הנאה.

זה אולי נראה כי הגמירה החלה לחקור מאוכלס רק בשנות 2000 הראשונים. למעשה, בשנות השמונים נפרסו מחקרים גדולים. ואת אזכור 1 הוא נמצא בדרך כלל הישן ביותר ספרים למ ... Читать дальше »

Просмотров: 522 | Добавил: mingvhova | Дата: 06.07.2022 | Комментарии (0)

משך, כפי שאנשים רבים חושבים, יחסי מין הפך להיות תנאי מוקדם של התנגדות ואגדות. אנחנו ברורים לנו כי קואיטוס קטן מאוד הוא סימן חרדה, ואם סקס ממשיך כל הלילה, אז מרתון כזה שולל כוחות ומיצוי. אז כמה צריך, באופן כללי, להמשיך סקס ללא דופי?

התוכן של המאמר

1 מדעני העולם 2 איך חושבים רופאים 3 כיצד להרחיב את המעשה המיני

השקפת עולמו של מדענים

Pennsylvani, כמו אנשים נהגו להביע, למדענים למדו כי סקס הוא כל הלילה, לשים את זה בעדינות, הנורמה לא, כמו הנורמה הופכת.

שירותי ליווי בישראל משולמים באופן מושלם. לעתים קרובות, קונים הם בחורים מוצלחים, זה שהם מבקשים להסתכל outplayed על הפסטיבל, הליכה תחת יד עם ילדה מרהיבה. הרווח הזה מספיק כדי לכסות את עצמם באופן מלא כדי לכסות את האובייקטים הדרושים.

לדברי המחקר שלהם, יחסי מין ארוכים מאוד לעתים קרובות לא ... Читать дальше »
Просмотров: 332 | Добавил: mingvhova | Дата: 06.07.2022 | Комментарии (0)