menu
person

23:02
כמה יחסי מין ממשיך ומה זה תלוי?

משך, כפי שאנשים רבים חושבים, יחסי מין הפך להיות תנאי מוקדם של התנגדות ואגדות. אנחנו ברורים לנו כי קואיטוס קטן מאוד הוא סימן חרדה, ואם סקס ממשיך כל הלילה, אז מרתון כזה שולל כוחות ומיצוי. אז כמה צריך, באופן כללי, להמשיך סקס ללא דופי?

התוכן של המאמר

1 מדעני העולם 2 איך חושבים רופאים 3 כיצד להרחיב את המעשה המיני

השקפת עולמו של מדענים

Pennsylvani, כמו אנשים נהגו להביע, למדענים למדו כי סקס הוא כל הלילה, לשים את זה בעדינות, הנורמה לא, כמו הנורמה הופכת.

שירותי ליווי בישראל משולמים באופן מושלם. לעתים קרובות, קונים הם בחורים מוצלחים, זה שהם מבקשים להסתכל outplayed על הפסטיבל, הליכה תחת יד עם ילדה מרהיבה. הרווח הזה מספיק כדי לכסות את עצמם באופן מלא כדי לכסות את האובייקטים הדרושים.

לדברי המחקר שלהם, יחסי מין ארוכים מאוד לעתים קרובות לא נותן הנאה, אבל גורם תחושה של הפרעה משותפים. נתונים אלה נאספו בעזרת סקסולוגים, פסיכולוגים ויועצים משפחתיים שנסקרו את המטופלים שלהם במשך כמה שנים.

הוא האמין כי סקס ללא דופי לא צריך סוף סוף להמשיך האחרון 13 דקות, כמעט כמו ספר גם פאולו Coelho "11 דקות". Coitus קטן, על פי מדענים, לוקח רק 1-2 דקות. זה מאוד רוצה להדגיש כי סילוק זמני מ 3 עד 7 דקות שייך. אני חייב לומר כי אורך טוב של קרבה אינטימית נחשב 7 - 13 דקות. נתרן ארוך מאוד לוקח מ 13 דקות לפני חצי שעה.

מדענים מאמינים כי אין עוד יחסי מין לא רק בסופו של דבר, זה גורם לאכזבה מוסרית, ואולי תנאי מוקדם לתפקוד לקויי מין. עם כל זה בחשבון, זה הפך, התוצאות האמיתיות של סקרים נלקחו, ולא את הנתונים כי כמה גברים מעריץ להגזים.

לדברי רופאים 2

הנה השקפות מרושעות. הרופאים מאמינים כי משך הפעולה המינית הוא אישי ותלוי כמעט בכל המאפיינים. הסתדר, זה שווה אם, אדם אינו מסוגל לעשות חיכוכים במשך 60 דקות ולבסוף חווה דאגה חזקה לאירוע זה. כמו כן ישולם גם לכמות פעולות מיניות. כל חמלה הבאה חייבת להיות ארוכה יותר מאשר הקודם, אם זה לא, באופן כללי, קורה, אז אדם הוא הסיכוי הטוב ביותר לאבחן שפיכה מוקדמת.

לא נורמלי, לשים את זה בעדינות, הוא המצב כאשר אדם לא מתרחש עם שפיכה במשך חצי שעה של חיכוכים קבועים. בעיה זו עשויה, היא אפשרה להיות מזג זמני וגם מתרחשת עקב עייפות, עצבני overvoltage ושתיית משקאות אלכוהוליים. מעת לעת, עיכוב של שפיכה מתרחשת הן על ידי איך אנחנו מביעים, את הסיבה כי השותף לא נראה כמו גבר מינית יפה. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%94%d7%a8%d7%a6%d7%9c%d7%99%d7%94/

כמו כן, עיכוב של שפיכה יכול לעורר מתוק, לשים את זה בעדינות, סוכרת, מחלות זיהומיות, כפי שהיינו מדברים, מערכת אורוגנטית, שדרה קושי.

כיצד להרחיב את האקטיקה המינית

אם קטן, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, יחסי מין לא קשורה לבריאות בריאה, להאריך את זה כדי לדבר יכול לספק קריטריונים נוחים עבור הקרבה, אורח החיים הנכון מצב רוח חושני מתאים. אבל יש כמה עצות מיוחדות אשר יורשו לעשות חיים אינטימיים עם הגבס ביותר, ומין, איך להתבטא, ארוך.

חפשו נשימה

לעתים קרובות מאוד לנשום clinks שפיכה. יש צורך לעשות את הנשימה העמוקה ביותר, אחרי זה, לזמן קצר, גם לעכב את הנשימה, ואז הנשיפה העמוקה ביותר. מערכת הנשימה דומה משמש גם בפרקטיקות יוגה, הוא משמש גם במהלך המדיטציה.

נשימה תכופה יותר, להיפך, היא איתות התרגשות, גוף זכר ברגעים כאלה, הוא רוצה מהר יותר לסיים את המין התחיל ושופך זרע.

להסיח את דמויות המחקר

אם השותף שלך הבעלים של דמות יפה מאוד, אז במהלך caitting, זה נראה מפתיע, זה לא שווה את זה להסתכל על זה. לא עבור כל אחד לשמור על תשומת לב על הגוף שלה, זה יהיה סוף סוף יש שפיכה מהירה מדי. תארו לעצמכם עובדה אחת המתמקדת במשהו אחר, אם אתה רוצה לתת לחורה סקס מדהימה שיזכור לך את שניכם.

לבחון את הגוף שלך

אוננות היא תופעה נפוצה המסייעת לאדם ללמוד את גופו כדי לספק יותר תענוג לשותף. אם אתה לא יכול ללטף את עצמך מפעם לפעם, ואז לעשות את זה נכון. כאשר אוננות ביסודו לא לסיים, זמן רב ככל האפשר. נסו להחזיק מעמד 10-15 דקות, ורק עוקף כי בואו קרה לקרות.

החל תנוחות שונות

סקס סקס איך ללכת, טכניקות שונות קצב מאפשר לעכב שפיכה ולהפוך סקס מגוון. אם אתה מרגיש שזה נשאר מעט לגמרי לגמר, לנסות לספק עונג או אצבעות. גם עבור זה, מתקרב מינית צעצועים קדומים. הם לא רק להביא שותף את הרגשות האחרונים, ולתת לי להיות מותר לך, כמו אנשים רגילים להביע, קצת מנוחה, כך שהוא כל כך לדבר עם כוחות חדשים.

פירושו להורדת רגישות

בדרך כלל, למטרות אלה, ג 'לים וסלמים מבוסס על Lidocaine ו Anasthesine משמשים. זה יהיה רע אם לא אשים את מה שהם לוקחים רגישות מופרזת, עושה סקס הארוך ביותר. אבל הבקשה הבלתי מבוקרת שלהם אינה בטוחה.

תזונה נכונה

שפיכה מוקדמת עשויה להיות קשורה לרמות טסטוסטרון נמוכות בגוף. לעשות את זה טוב יותר לעבוד כמה מאיתנו כל הזמן אומר הורמון הגבר מסוגל כמה מוצרים. מיד להפעיל את הדיאטה שלך: הירוקים הטריים ביותר, הדר, חזה עוף טורקיה, מוצרי חלב שומן נמוך, אגוזים, פטריות, לחם סולם. להשפיע באופן מושלם על הצמיחה של טסטוסטרון, כמו אנשים נהגו להביע, קטניות וגזרים. כולם יודעים איזה תפריט לא רק השפעה חיובית על ההרחבה, כפי שרובנו התרגלו לדבר, יחסי מין, יעזור, בסופו של דבר, לעשות מצב בריאותי טוב יותר בכללותו.

ספּוֹרט

פעילות גופנית יש השפעה מועילה על מצב הגוף. אבל cardionargoes לא ניתן סוף סוף כדי להגדיל את רמת הטסטוסטרון בגוף הגברים, סכום ההורמון הזה אחראי על אימון כוח. באופן ספציפי, הוא, לשים את זה בעדינות, עוזר להגדיל את מסת השריר, ואת השריר יותר בגוף של אדם, אלה בפולנים ענקיים הוא מייצר טסטוסטרון.

במקרה של כוח, לא, nokonets, להלן לשכוח ועל התזונה הנכונה. מתיש מעופש פיזי ללא האכלה מדכאת יביא את הגוף לא לטובת, ואת הנזק. במקרה זה, באופן כללי, זה לא שווה בתקווה להגדיל את הכוח הגברי. במקרה של אימון כוח, זה משולב ביסודו בתזונה מסוימת בכמות מספקת של חלבון, זה משפיע במיוחד על הצמיחה של סיבי שרירים ולבסוף משפר את התערוכה טסטוסטרון.

גם קוקוס ישפר את אספקת הדם לאספקת הדם, ומאפשר לחמצן לאיברי המין.

התחל איטי

כפי שעשית, כפי שהיינו מדברים, החיכוכים הראשונים, האטו, לא עושים, כפי שכולם יודעים, התנועות החדשות ביותר לתת להם להתרגל לאווירה החדשה ביותר. איך היינו אמורים, גל 1 של ההתרגשות ייפול, להתחיל לנוע. לאחר הופעת הגל החדש ביותר, להאט שוב. קצב כזה יאפשר לזמן לגדול זמן וגם לבדוק לך עם לוח שותף חדש רגש. בסיסי, סבלנות התנודדות לא לכפות פעולה.

מסכים עם איך אנחנו כל הזמן מדברים עם אישה

פרנק דיון על הבעיות, בסופו של דבר, הוא המפתח לפתרון. אם אתה מבין שאתה מסיים מהר מאוד, לנסות לדבר על זה עם שותף. כאשר אתה סוף סוף להאט, האישה מחויבת להבין, על מה שאתה עושה את זה, אם היא סוף סוף ממשיך לזוז, אז שום דבר טוב מהשיטה שלך לא יעבוד.

להחליט, לעקוף אילו מילים דיברו איתך, אישה מחויבת להאט או בכלל, זה הפך, בלם.

תחזוקה של גברים מאובטחים - המשימה קשה מבחינה פסיכולוגית. מיליונרים של ישראל אינם רגילים לציבור להראות נשות וילדים. זה נחמד יותר להזמין eSquiten, אחד יהיה להקצות את המצב יהיה לאסוף חברה יפה.

כזה "צוות" המשחק יהיה די יפה כדי לומר לגדול זמן את המין שלך.

לא להתעכב על העובדה כי מין מעת לעת הוא קצר יותר ממה שחיכית, כי עבור הילדה בסמיכות אינטימית, זה הפך, לא רק החדירה ואת החיכוכים לבוא, ומגוון שלם של רגשות ורגשות. למד לתת לה הנאה בשיטות אחרות, לשים לב מיוחדת למערת ההכנה. רק פתיחות מלאה תהפוך את ענייניך, כפי שאנשים רבים חושבים, הוליסטיים והרמוניים.

Просмотров: 331 | Добавил: mingvhova | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar