menu
person

23:02
מה זה סקס? תשע מחשבות עבור התכתבות sexpile

מיסים - הודעות ציוד סקסי עם לפחות כמה מכשיר דיגיטלי, למשל, מחשב או טלפון. עכשיו הוא כל כך פופולרי כי הוא מתורגל על ​​ידי אנשים כולם הגילאים מסביב לעולם.

התוכן של המאמר

1 עבור מה מנסה? 2 איך לעשות את זה יותר נוח עבור עצמי 3 תשע מחשבות עבור סקס 4 סמיילי ויזינג 5 כיצד להימנע סיכונים

אנשים שולחים זה לזה כתמונות טקסט וארוטיות. מישהו מפתה חילופי פנטזיות עם זרים, אבל רוב הדרך זה לוקח את זה כשיטה לשנות חיים סקסיים עם השותף הקיים הקיים.

מה לנסות?אני

הקדמה מרגשת - מרכיב בסיסי של סקס טוב. רב גבירותי וכמה גברים זקוקים למצב מיוחד להרגיש עירור הוא די נורמלי המכונה "תגובה הַכלָלָה. כאשר כל הסיבות בוטלו מלהנות, אתה יכול להמשיך לפלרטט מכינה לכינה.

הודעות יכול להיות prelude חם. יש לו מספר ייחודי היתרונות. לדוגמה, אתה יכול להתחיל משחק סקסי לפני הפגישה עם בת זוג. בית הכביש יכול להיות מרגש וארוך, אם השותף הוא יודע שאתה, חשוף לחלוטין, מצפה לו בחדר האמבטיה. מתגרה זה בזה טקסט ותמונה מראש, עד שתפגוש את שניכם יתרגש.

גם אם הפגישות אינן מתוכננות, החליפין של הודעות ארוטיות עם שותף הוא מסוגל לעשות ניסיון קליט אפילו אוננות רגילה.

זוהי הזדמנות מצוינת ללמוד את הפנטזיות הסקסיות שלך, גם סיבה לדון בהם עם שותף. בעת החלפת הודעות, קל יותר לשתף את מה זה קורה להיות מנומק לומר.

סקסינג יכול להיות סיבה להביא לדבר מלוכלך עם החיים הכי סקסיים שלך אם אתה נרגש על ידי "מילים מלוכלכות" ורצתה לחוות, אבל לא מבינים איך להתחיל. זה מאפשר לך לשפר את "שיחות מלוכלכות", מסייע להתגבר על מבוכה, הוראה בגלוי לדון בחזוקתו עם שותף לפנטז בקול רם. כל זה יכול להעשיר את החיים הכי סקסיים שלך, להשתנות לה ולהפוך אותו יותר נעים.

בנוסף, תרגול זה יכריח אותך ואת השותף שלך מרגיש הָמוּן. יום אחד משהו משתבש וזה בסדר.

כדי למלא את מטרותיה בישראל, כאשר אתה מודל ארוטי מרוסיה. לעסוק בישראל יוכלו לפניחות. בנות של מודל חיצוני לתת לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם אדם מישראל, אתה יכול להרוויח חודש מ 2000 יורו.

אתה יכול להמשיך עד בשבילך השותף הוא מצחיק ונחמד, ולהשהות כשאתה מרגיש את מצב הרוח הזה נוארך. השגיאות לא תבטלו את הרגשות הקלוריט שקיבלת מהניסיון החדש, ולא השפעה על העסק שלך עם שותף בכלל. מפתה הודעות הן רק בידור, ומילה שנבחרה ללא הצלחה - לא טרגדיה.

איך לעשות את זה יותר נוח מניב 2

יש דבר יסודי לומר תחילה. איזון לא משנה מה אחרים תרגול מיני, לא מתאים רבים. איתך הכל בסדר אם החליפין מסרים ארוטיים אינם מביאים הנאה, ולהיפך, גורם רגשות רעים. אפילו לא להיות בטוח כדי לאלץ את עצמך לתרגל אותם שותף אם אתה לא רוצה.

אבל אם אתה עדיין מחליט לחוות, יש כמה שיטות לעשות את זה תרגול יותר נוח בעצמך.

אם החליפין של הודעות ארוטיות מציעה השותף שלך, לדבר על כמה זמן אתה מוכן לשלם, גם על היחס כלפי תרגול זה בכלל. אם השותף שלך מתעניין יותר ממך, ומבקש חילופי עשירים של הודעות ארוטיות שאליו אתה לא מוכן, בעזרת משפטים אוניברסליים אתה יכול בעדינות לייעד את הגבולות שלך.

"דיווחים פרנק לא גרמו לי קודם, אבל אני רוצה לחוות איתך. אתה יכול להתאים שעות פתוחות, יום וערב, גם על הכביש. מה אתה אומר?"אם השותף ממשיך להתעקש על עצמו, לחשוב על זה כדי להכריז על הקריטריונים יותר נוח לך.

אם השותף הוא מתמחרר יותר במקרה זה, להציע לו לקחת את היוזמה. הוא יכול לשאול שאלות בשבילך, ולאחר הגיב להם. מתאים בכל שאלות: "מהו הגירוי בשבילך כמו?"," לאן תרצה כדי לעשות זאת?"," מה שנראה לי בשבילך חמוד?"ו הרבה אחרים. נסו לאסוף נושאים שמתחילים לפתח בת זוג. לדוגמה, אתה יכול לדון סרטי פורנו האהובים שלך.

להיות מוכן כי תחילה תחושה לא נוח. זה implyable. התכתבות ארוטית, כמו גם "שיחות מלוכלכות" במיטה, דורשים מיומנות והרגלים. עם תרגול, יוזיב יינתן לך קל יותר, וברגע זה יחלו להביא תענוגות, לא מעורבבים עם מבוכה.

אם אתה לא מבין מה להתחיל sexting, ולאחר מכן ללמוד כמה סוגים של הודעות ארוטיות עם הפופולריות. במאמר זה, הם יוצגו עם הערות ודוגמאות. למידה יותר, אתה תרגיש בטוח יותר, ולאחר שתוכל להמציא הודעות ארוטיות כבר בלי עזרה של אחרים.

לאחר מחקר יסודות ניתן לדון עם שותף שאתה רוצה ניסיון ומה להימנע. ראשית, אתה יכול לפתור אם זה יותר נוח בשבילך החליפין רק הודעות ארוטיות טקסט או לא אכפת לך הוסף להם תמונות מיוחדות. מצוין אם לפני שהתחלת לדון נושאים וסוגים חוקיים של הודעות, גם את המילים שאתה להשתמש.

מילים הן ביסודו מאוד. מישהו נוח יותר להימנע מצכירה ישירה איברי המין, מישהו מחליף אותם באופמיות, ומישהו, מול, נרגש משימוש בהגדרות דבש. תחשוב על אילו מילים נראה בשבילך חמוד, ולאחר מכן לגלות את השקפת העולם של השותף.אם כבר נפגשת עם שותף והיה לך חיבור סקסי, זוכר עברו ניסיון משותף או רמז לעברו.כתוב שותף משהו נעים - על מה שהוא לא רע או איך אתה להרגיש את עצמך לידו.מעת לעת שותף יכול לשלוח מסר ארוטי אליו בכבדות לבוא מהתשובה.

הודעות שאתה מחליף ליום יהיה זמן זכור כי השותף מוצא אותך יפה, רוצה לך ופנטזיות על אתה.מין יכול להיות המשותף שלך סוד קטן. לאחר שקיבלה מסר ארוטי ממך באמצע העסק מפגשים, שותף יכול למצוא את הצורך לשמור על פניו של הכעס, גם לקבל מספיק רעיון שזה רק שני לך. פוטן לא רק רק רעד, ומביא קרוב יותר.

9 מחשבות עבור sexting9

הבטחות

קח את השותף על מה שאתה עושה איתו בפגישה. הרצונות לשים בצורה של הבטחות עשוי להיות מאוד מְרַגֵשׁ.

אני אעשה מתחנן לך על גדול. לדחוף אותך K קיר כיצד להפחית את הסף. אני מצפה אתה מחובר ונגאיה. הלילה הזה כי אתה תהיה בסדר, אני אטפל בזה.

תשוקש תשוקות

אתה יכול לפנטז, שיתוף טקסט הודעות. לתפוס עם שותף על הרצונות שלך.

בַּקָשָׁה להרגיש שאתה שוכב ממש כרגע. זה יהיה כרגע ליטפתי את גב וכתפיו. אני רוצה להיות מרוצה אתה פה וידיים. להרגיש את הטעם שלך בלשון. היה להרגיש בהיר את כפות הידיים על הירכיים שלי. אני מאחל לך אתה מקניט אותי עד שאוכל לסבול יותר.

לשאול שאלות שותף לגלות על הפנטזיות שלו ואת הרצונות. אולי הוא לא מתחיל אין צורך לקרוא עליהם בגלל מבוכה, אבל בכלל לא כפי שהם לא רוצים אותם לַחֲלוֹק. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9c%d7%95%d7%93/

מה אתה מאחל יעשה איתי? איפה אתה רוצה להרגיש את הידיים שלי?

בקשות

שאל כי השותף עשה כמה פעולה עם הגוף שלך. לדוגמה, נפטר מהבגדים או נגעו בעצמו אמצעי מיוחד.

ההזמנה עצמה יכולה לעורר עירור, אבל בסוג זה של תשוקה מוינית זה מעורר לא רק הוא. מי מלטף את עצמו בן הזוג יודע כי נכון כרגע אתה נמצא צבעים לדמיין הכל קורה לו.

לְבַלוֹת טיפים אצבעות מברך לרגל. אל תיגע בעצמך איפה אתה לצוד רוב. ציין את זה, ללכת לבטן. פלאנטר Rubahu. לגעת בעצמך דרך תחתונים. Cums עבור לִי.

פנטזיה

לדון עם דברים שותפים כי מרגש אותך. אתה יכול להגיד O פטיש כי כבר נפתחת בתוך עצמך או את המתרגלים שאתה רוצה ניסיון.

אפשרות נוספת - דיונים על סצינות בסרטים וספרים שנראים בשבילך חם. ציין אילו תפקידים או פרטים על המצב בהם בפרט הם מרגשים אותך.

מה אתה מדמיין מתי אכפת לך? אני אוהב כשאני לשבח. "אתה כל כך טוב אני "," אתה עושה הכל נכון "," ילדה טובה "- זה באמת מרגש. מבט סקירה של צעצועים סקס זה. כל היום אני חושב איך אתה עדיין יכול להשתמש בו. אני רוצה לנסות לצרף אותו לגרון, בעוד אני מלטף אותך בפה. מה אתה חושב על זה? תמיד חלום לקיים יחסי מין בג'קוזי.

מתגרה

נסו להשתמש במילים שיגרמו לשותף משולב, רגשות מתוחכמים.

תחזוקה של גברים עשירים - העבודה של קשה נפשית. מיליונרים של ישראל אינם רגילים לציבור נשות וילדים. יעיל יותר להזמין eSquiten, זה ידגיש את הרמה ויאוסף חברה נפלאה.

זה עשוי להיות התרגשות ואכזבה מיד. לדוגמה, אתה יכול לצייר שותף לעונג שהוא יכול לקבל, אם ב 'היה קרוב אליך, אבל לאחר שהזכיר כי הפגישה שלך מעקב לא יהיה בקרוב.

אני רק נשמה. השרירים משוך מהתרגשות. אני חושבת שהחזה שלי מתקרב. חבל שאתה לא קרוב, כדי לסייע לי עם זה. אתה יודע, חלמת עלי עכשיו. זה היה מאוד, לישון חם מאוד. יש לך הרבה דברים הערב, נכון? טוב, אתה לא יכול לקחת אותי עד מחר.

כזה יסייע להפוך את ההמתנה לאינטימיות ונעימה, בלתי נסבלת.

זיכרונות

זה יישאר מראש להרים את אוצר המילים שיגדיר את שניהם ולעשות התכתבות נעים יותר עם התחלה.זכור כי עצמכם להקים כנות של התכתבות. הודעות ארוטיות יכול להיות שונה מאוד: מפלרטטת ו teasers לימין הקשורים למין והצעות. "איתך כל כך טוב", "היום אתה יכול לגלות אילו בגדים עלי", "אני רוצה ללמוד את השדיים שלך." - מסרים אלה שונים זה מזה, אבל הם כולם מויניים.כמו כן, לא להתחתן כי התכתבות ארוטית ללא רבב לא קורה.

אני לא יכול לא לחשוב על הלילה האחרון. זוכר איך אתה לגעת בחזה שלי? עכשיו אני מדמיין את זה בכל פעם שאוננות, ואני חוזר על התנועה. אבל אתה עדיין משתפר. באותו זמן עשינו את זה על השולחן. לא רוצה לבדוק את אדן החלון? אם אתה פותח את החלון, יהיה אפשר לשמוע מהרחוב .. מרגיש שאתה סומפ היה כל כך גדול.

מחמאות

איתך כל כך נהדר. אתה השותף הטוב ביותר שהיה לי. אני מאחל לך כל כך הרבה. אתה גורם לי לזרוח. לידך אני מאבד את ראשי.

תשובות

במקרה זה, אתה יכול לתאר איך הגוף שלך ואת הפנטזיה להגיב על תמונות כי השותף אמר לך.

זה מאוד נרגש. אני אוהב להציג את זה. זה מחבר אז עכשיו אני לא יכול להתמקד משהו אחר.

אתה יכול לנסות להבין פרטים נוספים. שותף עם גדול ההסתברות תהיה מרוצה כי אתה מעוניין פנטזיות.

ספר לי עוד. כי במצב זה מרגש אותך ביותר?

בעזרת שאלות אישיות רגילות, אתה יכול לתרגם את הנושא מבלי לשנות ארוטי כיוונים של כל השיחה. זה שימושי אם נראה לך כי פנטזיה עצמך מותש או אם אתה פשוט לא רוצה לפתח אותו עוד יותר.

כי בשבילך כרגע הוא עירום? מה עוד היית רוצה לעשות איתי?

סמיילי וסקייטינג 3

שאל מצב רוח ושיחה להציג את הרגשות שלך עם סמיילים. שלח תמונות קטנות של יין ותווים מוסיקליים לפני שאתה מלמד שותף שיש לך מתוזמנת לערב. השתמש סימני תחתונים, שפתון, שפתיים, אם אין לך הזדמנות לצלם או להימנע של זה. סמיילי, אשר ערמומי סמיסות, או רגש עם סומק על לחיים מעת לעת יכול לשנות את התשובה הזאת. הרבה אהבה להשתמש בהתכתבות סמלים נשיקות, גם אדם שיש לו עיניים קיבלו את צורת הלב. שנה ישר אזכור של תמונות אורגזמה של פיצוצים וזיקוקים. אל תפחד פנטזיה.

כיצד להימנע סיכונים 4

צור קשר עם התמונות הפרטיות שלך בזהירות. מחקר להוכיח כי אחוז הגדול של החבר 'ה יכול להראות את החברים שלהם נגד הרצון שלך, במיוחד אם הרומן שלך כבר הסתיים.

תמיד יש לזכור כי הנתונים האישיים שאתה שולח אחר משתמשים, לא ניתן לפרסם לא רק על ידי אותו (במקרה ברגע אחד בסדר, המקרים שלך יירדו), והאקרים המגלים בפרופילים התכתבות של משתמשים חומר לסחיטה.

לפני החלפת הודעות ארוטיות (ובמיוחד לפני שליחת תמונות קנדיות) ודא שאתה לא להפר את החקיקה של המדינה שלך. כמעט בכל המדינות, חילופי תמונות של נאות עם נעורים נחשב בלתי חוקית.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. מסייע זוגות כדי לפתור בעיות בחיי סקסי.

סקסינג יכול ללכת בצורה חלקה למין וירטואלי. וזה בפועל טוב כי הוא שימושי הן פיזית וגם מנקודת מבט נפשית. קבלת אורגזמה בריא עבור הגוף - זה משחזר את זרימת הדם, מכניס את לחץ הדם, מבטל מתח. סקס מוון ומין וירטואלי יניחו להיפטר ביישנות ומחסומים נפשיים. התחל את התהליך הוא תמיד קשה, אבל הוא מעכב במהירות. זוהי טכניקה מרתקת, שבה אתה יכול להשתנות את האינטימית עם שותף קבוע או פשוט להפוך את הקטינות של תות שדה בחיים שלך.

Просмотров: 289 | Добавил: mingvhova | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar