menu
person

שירות ליווי הינו עסק המעניק ליווי וליווי ללקוחות.

מלווים נשכרים כדי לספק חברה ללקוחות, להתרועע איתם או ללוות אותם באירוע חברתי. שירותי ליווי מפורסמים לעתים קרובות כמספקים גם טובות הנאה מיניות.

שירות הליווי הינו חוקי במקומות רבים בעולם ולרוב אינו מוסדר בחוק.

שירות ליווי הוא סוג של זנות. מדובר בעסקה עסקית שבה המלווה מסכים ללוות את הלקוח לאירועים חברתיים שונים ולספק לו חברה.

המילה "ליווי" נובעת מהשפה הצרפתית "מלווה", כלומר ללוות או להתנהל, והיא שימשה לראשונה במובן זה באנגלית c. 1847, כאשר זה הוחל על גבר שהלך לצד אישה ברחוב, והגן עליה מפני סכנות אפשריות.

מלווים הם מלווים מקצועיים. הם מספקים שירותים חברתיים ולעיתים מיניים ללקוחותיהם. הם גובים תשלום עבור הזמן והליווי שלהם, לפי שעה או כשכר טרחה קבוע ... Читать дальше »

Просмотров: 61 | Добавил: mingvhova | Дата: 18.12.2022 | Комментарии (0)

טנטרה היא צורת יוגה שמתורגלת ברמה הפיזית והרוחנית. זהו מנהג עתיק שמקורו בהודו ובנפאל.

בעיסוי טנטרי, המעסה משתמש בידיים, בשפתיים ובלשון כדי לגרות את הגוף של הלקוחה על מנת לעזור לה להתעלות מעל האנרגיה המינית. מטרת עיסוי מסוג זה היא לאפשר ללקוח להגיע להארה.

משמעות המילה טנטרה היא "לטוות" או "להרחיב" בסנסקריט. סוג זה של עיסוי נוצר על ידי יוגים שחיפשו דרכים להרחיב את התודעה באמצעות אנרגיה מינית.

עיסוי טנטרה אסייתי הוא סוג של עבודת גוף שמתורגלת במדינות רבות באסיה. הוא מבוסס על הרעיון שאנרגיה ודם זורמים דרך ערוצים בגוף הנקראים "מרידיאנים". מטרת עיסוי זה היא לשחרר חסימות או מתח בערוצים אלו, מה שיביא להגברת האנרגיה ולשיפור הבריאות.

את העיסוי עצמו ניתן לעשות ביד, אך ניתן לעשות זאת גם בכלים שונים כמו במבוק, אבנים וקריסטלים.

... Читать дальше »

Просмотров: 57 | Добавил: mingvhova | Дата: 18.12.2022 | Комментарии (0)

שירות ליווי הוא סוג של עסק המספק ליווי ללקוחות. השירות יכול להינתן לאירועים חברתיים, כגון דייטים בארוחת ערב, או בהקשרים עסקיים, כגון כאשר איש עסקים נוסע וזקוק למלווה.

המונח "נערת טלפון" משמש גם להתייחסות למלוויות, שעשויות להיות עצמאיות או עובדות בחסות סוכנות ליווי. מלווים גברים נקראים בדרך כלל "מלווים גברים" או "בנים לשכור".

ניתן להבחין בין שירותי הליווי לזנות בכך שהליווי מקבל כסף עבור זמן וזוגיות בלבד, בעוד שהזונה מוכרת טובות הנאה מיניות וכן זמן ולווי.

שירותי הליווי מיועדים לאנשים הזקוקים לליווי מלווה מסיבות שונות, כמו האדם צעיר מדי או מבוגר מדי, או לאדם מוגבלות.

שירותי ליווי הם סוג של שירות שבו שוכרים מלווה שילווה מישהו. הליווי משמש לרוב אנשים עם מוגבלויות או קטינים, אך ניתן להשתמש בהם גם כאשר למישהו יש מחלה שמונעת ממנו לעזוב א ... Читать дальше »

Просмотров: 62 | Добавил: mingvhova | Дата: 18.12.2022 | Комментарии (0)