menu
person

19:09
מה זה שירות ליווי

שירות ליווי הוא סוג של עסק המספק ליווי ללקוחות. השירות יכול להינתן לאירועים חברתיים, כגון דייטים בארוחת ערב, או בהקשרים עסקיים, כגון כאשר איש עסקים נוסע וזקוק למלווה.

המונח "נערת טלפון" משמש גם להתייחסות למלוויות, שעשויות להיות עצמאיות או עובדות בחסות סוכנות ליווי. מלווים גברים נקראים בדרך כלל "מלווים גברים" או "בנים לשכור".

ניתן להבחין בין שירותי הליווי לזנות בכך שהליווי מקבל כסף עבור זמן וזוגיות בלבד, בעוד שהזונה מוכרת טובות הנאה מיניות וכן זמן ולווי.

שירותי הליווי מיועדים לאנשים הזקוקים לליווי מלווה מסיבות שונות, כמו האדם צעיר מדי או מבוגר מדי, או לאדם מוגבלות.

שירותי ליווי הם סוג של שירות שבו שוכרים מלווה שילווה מישהו. הליווי משמש לרוב אנשים עם מוגבלויות או קטינים, אך ניתן להשתמש בהם גם כאשר למישהו יש מחלה שמונעת ממנו לעזוב את ביתו.

שירות ליווי היא חברה המספקת ליווי ללקוחות בתמורה לכסף. המלווים מספקים חברה ללקוחותיהם בצורה של זוגיות ואינטימיות, אך לא מין.

שירות ליווי הוא עסק המעסיק מלווים. המונח "ליווי" נובע מהמילה הצרפתית "compagnon" שפירושה "לוויה".

שירות ליווי עשוי להעסיק מלווים פנימיים או לשכור קבלנים עצמאיים. דירה דיסקרטית באילת

מלווה הוא אדם המלווה מישהו למטרות חברתיות או עסקיות.

שירות ליווי היא חברה המספקת ליווי ללקוחותיהם.

שירות ליווי הוא סוג של עסק המספק ליווי לליווי חברתי, לרוב לשעה או שעתיים בכל פעם. הליווי בתשלום לפי שעה, כאשר התעריפים משתנים ממדינה למדינה.

תעשיית שירותי הליווי מעסיקה יותר מ-100,000 עובדים בארצות הברית ומייצרת הכנסות של יותר מ-400 מיליון דולר בשנה.

שירותי הליווי חוקיים ברוב המדינות והאזורים בעולם. אולם מידת החוקיות שלהם משתנה לפי אזור, מכיוון שמדינות מסוימות מחוץ לחוק היבטים מסוימים כגון זנות או סחר במין.

מלווים נשכרים על ידי מי שרוצה לבלות איתם, אבל לא בצורה רומנטית או מינית. אנשים אלה עשויים להיות בודדים ורוצים מישהו לדבר איתו, או שיש להם פטיש יוצא דופן.

המלווים הם בדרך כלל נשים, אך קיימים גם מלווים גברים. הם בדרך כלל לא מציעים שירותי מין, מכיוון שזה לא חוקי בתחומי שיפוט רבים. שירותי הליווי עשויים להיות יקרים ולחלק מהאנשים אולי קל יותר למצוא בן זוג למין באמצעות אפליקציות היכרויות (למשל, טינדר).

ישנם נותני שירותי ליווי רבים בעולם כיום המתמחים בסוגים שונים של שירותי ליווי כגון מסיבות רווקים, דייטים בארוחות ערב ועוד.

Просмотров: 57 | Добавил: mingvhova | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar