menu
person

19:10
עיסוי טנטרה אסיאתי

טנטרה היא צורת יוגה שמתורגלת ברמה הפיזית והרוחנית. זהו מנהג עתיק שמקורו בהודו ובנפאל.

בעיסוי טנטרי, המעסה משתמש בידיים, בשפתיים ובלשון כדי לגרות את הגוף של הלקוחה על מנת לעזור לה להתעלות מעל האנרגיה המינית. מטרת עיסוי מסוג זה היא לאפשר ללקוח להגיע להארה.

משמעות המילה טנטרה היא "לטוות" או "להרחיב" בסנסקריט. סוג זה של עיסוי נוצר על ידי יוגים שחיפשו דרכים להרחיב את התודעה באמצעות אנרגיה מינית.

עיסוי טנטרה אסייתי הוא סוג של עבודת גוף שמתורגלת במדינות רבות באסיה. הוא מבוסס על הרעיון שאנרגיה ודם זורמים דרך ערוצים בגוף הנקראים "מרידיאנים". מטרת עיסוי זה היא לשחרר חסימות או מתח בערוצים אלו, מה שיביא להגברת האנרגיה ולשיפור הבריאות.

את העיסוי עצמו ניתן לעשות ביד, אך ניתן לעשות זאת גם בכלים שונים כמו במבוק, אבנים וקריסטלים.

עיסוי טנטרה אסייתי הוא סוג של טיפול עיסוי שפותח במזרח הרחוק. זה מבוסס על הרעיון שהגוף הוא כמו מפה, ושכאשר יש לך בעיה מסוימת, אז ניתן לאתר אותה לאזור בגוף שלך. סוג זה של עיסוי מתמקד באזורים אלו כדי לשחרר מתחים ולהגביר את זרימת הדם.

סוג זה של טיפול עיסוי קיים כבר מאות שנים, אך הוא הפך פופולרי רק בשנים האחרונות בגלל מידת היעילות שלו.

עיסוי טנטרה אסייתי הוא סוג של עיסוי המשמש לעתים קרובות במדינות אסיה. העיסוי מותאם לצרכי הפרט וכולל מגוון טכניקות המשמשות לגרימת הרפיה ולקידום בריאות ורווחה.

בחלק זה, נדון בסוגים השונים של עיסויים המתורגלים באסיה, היתרונות שלהם וכיצד הם מבוצעים.

עיסוי טנטרה אסייתי הוא סוג של עיסוי שמקורו בהודו. המילה טנטרה נגזרת מהמילה בסנסקריט שמשמעותה "ארוגים יחד". זוהי צורת ריפוי עתיקה אשר נהוגה כבר למעלה מ-5000 שנה.

הפילוסופיה מאחורי סוג זה של עיסוי היא ליצור מצב של הרפיה עמוקה ומודעות מוגברת באמצעות שימוש במגע ונשימה. סוג זה של עיסוי יכול להיות מאוד חושני ואירוטי, אך הוא אינו כרוך במגע מיני או עירום. https://nanadiamond.com/city/Discreet-apartments-in-Rishon-Lezion.php

Просмотров: 51 | Добавил: mingvhova | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar