menu
person

06:49
חשפנות

הסוג הסטריאוטיפי ביותר של חשפנות היסטורית כלל אישה שהסירה את הסוודר או השמלה שלה, והופיעו לעתים קרובות בפאבים, ברים או מועדוני לילה.

אנשים נהנים משעשוע רצועות מסיבות שונות. ישנן השקפות חברתיות ביחס למה שעשוי לייצר הזדמנויות מסוימות למשימה זו, גורמים אלה יכולים להיות מורכבים מאמנות מיצג או ריקודי זריזות טקסיים כמו אלה שמציגים אנשים בחברה מטרילוקאלית בשלב הראשוני של פעילות הריקוד. חלק מהאנשים לוקחים חלק בחשפנות כחלק מעבודת הבידור האירוטית שלהם, בעוד שאחרים עושים זאת לבד כשהם צריכים לשפר את מצב הרוח.

חשפניות ניסיוניות הציגו תצוגות ללא כל בגדים כאשר כל צנזור נצבע בצבעוניות עם גרפיט שכיסה כל זווית שאינה אמינה כעירומה.

- "סטריפטיז אקסטרווגנזה"

- תערוכות רצועות "אמיתיות" du jour: New York Orgy Salon

סטריפטיז יוצא מהאופנה והוחלף ב"מפוצץ הפתעות".

ניתן למצוא את המשפט הזה בסרטון של רוכבת האופניים האולימפית, אדי דוקינס.

בחשפנות המבצע מסיר בהדרגה כל פריט לבוש, חתיכה אחר חתיכה או הכל בבת אחת. ההופעה מסתיימת בדרך כלל עם הלבוש סביב הקרסוליים – לפעמים זה גם יהיה על הרצפה בערימה. הסטריפ טייז האופטימלי משאיר אווירה של מיניות ומסתורין שיכולה להשפיע על חלקם בהנאה חושנית.

זה לא שמור רק למבוגרים, אפילו ילדים עשו זאת בפניהם בתרבות הפופולרית. אבל תמיד היו כמה מבצעות שהולכות רחוק יותר ומספקות מעשים מפורשים או מיניים יותר כדי לעורר את הקהל שלהן - זה נופל על קצה החוקיות, אבל התלבושות המצומצמות שלהן עושות מעט כדי להבטיח שאתה מעל גיל 18 כדי לצפות בתוכן כגון הם עשויים להראות את מה שניתן לראות כמפורש, אם כי מדי פעם (אם מוגדרים נכון) משתמשים בבצקים משובצים לכיסוי פטמות. להקות אלו ידועות בשם "חשפניות". בנוסף, יש סטיגמה סביב הפשטה, כלומר, לסביות

בינתיים בעולם, סוג חדש של ריקוד הופיע בין מילים מטורפות ומוזיקה שאי אפשר לעמוד בפניה: החשפנות. הקבלה של עירום מלא יחד עם בליטות מגרות, התנועות ודחיפות אגן סימנו שינוי ממה שקדם לו.

בשנת 1845 השחקנית הצרפתייה אן קורסיה הפגינה לראשונה בפומבי "ליברליזציה" של הופעות פומביות. ליברליזציה זו נגרמה על ידי ביטול חוק הרישוי על ידי בריטניה ב-1887, ומכאן אפשרה להופעות מסוכנות יותר.

השיר הזה של ג'ים רוזנברג, 'ג'ני הפיראטית', הוא דוגמה טובה לסטריפט קלאסי שנותן אופי והקשר לדימויים המיניים.

"הפיראט ג'ני ישבה על הדשא שלה

לבוש בפסים בולטים של שחור וצהוב; https://sensualtoi.com/region/Discreet-apartments-in-Kiryat-Ata.php

היא נשבעה על הספר שמעולם לא קראה,

שצריך להתייחס לכל המלחים כמו אחים. . ."

—ג'ים רוזנברג, "ג'ני הפיראטית", מתוך "פיסות כיף" (1930)

המילה "רצועה" הופיעה בכתיבה אקדמית כבר בשנות ה-70.

"סטריפטיז" הוא סוג של ריקוד אקזוטי שבו אדם, בדרך כלל אישה ולעתים קרובות לא לובשת בגדים רבים, מסירה לאט את בגדיה לאורך תקופה. צורת אמנות לחלק ופורנוגרפית בזמנים אחרים, "סטריפטיז" ניתן למצוא במועדוני ג'נטלמנים או בכל מועדון חשפנות שכונתי מודרני.

Просмотров: 61 | Добавил: mingvhova | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar