menu
person

15:16
סרטוני ריקוד של מרגרה

סרטוני ריקוד של מרגרה הם סדרה של סרטוני הדרכה לריקוד עם תקציבים זעירים שנוצרו וצולמו על ידי מפיק ועורך תחנת CBS News בדימוס, פט מרגריטה. היא שילבה את אהבתה לאיור ספרי סיפורים לילדים, ליצנות וגישת סטניסלבסקי למשחק כדי ליצור את סרטוני הווידאו דלי התקציב - אך עתירי התוכן - הללו.

הבדיחות שלה ערמומיות, הרוח שלה אמיתית, והשיעורים שהיא מעבירה מכילים רגעי הוראה חשובים עבור מורים לריקוד במשרה חלקית, כמו גם למחנכים לכל החיים.

חלק זה יתחיל עם התכונות הבסיסיות של סרטוני ריקוד מרגרה והיתרונות שהוא טומן בחובו. בכוונתי להדגיש את נקודות המפתח הבאות:

-ההזדמנויות הטובות ביותר לראות סגנונות ריקוד בינלאומיים פופולריים ברחבי העולם

-סרטים של כל 50 המדינות בארה"ב https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%94%d7%a8%d7%a6%d7%9c%d7%99%d7%94/|https://romantik69.co.il/נערות-ליווי-בהרצליה/

-כיצד להרחיב את הידע בתעלה התרבותית על ידי צפייה בסרטונים אלו

סרטוני ריקוד של מרגרה הם סרטונים שגורמים לשיר לפעום ברציפות תוך שפע של מגוון בהשתתפות אמנים. האנשים המוצגים עושים מגוון רחב של פעילויות מטוורקינג, ריקודים, אכילת פיצה מחוץ לפרצוף ודברים שונים אחרים. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%95%d7%9f-%d7%9c%d7%a6%d7%99%d7%95%d7%9f/|https://romantik69.co.il/נערות-ליווי-בראשון-לציון/

הצג את קורפוס הווידאו הזה עם מילות המפתח הבאות: סרטוני ריקוד פופולריים ב-YouTube

הסרטון של מרגרה מראה כיצד ניתן לשחק עם שגרות ריקוד בוליווד. למרות שהם בסופו של דבר נראים מצחיקים, הכוריאוגרפיה של מרגרה נתפסה גם ככלי לפתיחת קריירה לילדים כדי לתבל את חייהם.

סרטוני הריקוד של מרגרה הם סרטוני חובבים קצרים של אנשים רוקדים לצלילי המוזיקה הטרופית הפופולרית "Margaritaville" מאת ג'ימי באפט. לסרטונים יש אנרגיה טובה, צעדים קצביים ותלבושת ייחודית.

בדיוק כמו סרטונים ויראליים רבים אחרים באינטרנט, קשה להסביר את התופעה הזו באמצעים פולקלוריים כמו מסורת או חוסר בה. אבל ניתן למצוא הסבר בתרבות "מאש אפ" של מקצבים, תלבושות ורב-תרבותיות שצמחה במוזיקה ובריקוד הקאריביים ההיספניים כפי שמתוארים בקליפים הללו.

אל לנו לחשוב שניתן להסביר הכל באמצעות פולקלור, כי הבנת תופעות באמצעות ניתוח פולקלור אינה תמיד הדרך הטובה ביותר ליצור הסבר.

הסרטונים, שנעשו פופולריים על ידי אלנה מרגריטה ממסטה, מרתקים את משתמשי המדיה החברתית ברגעי הדיוק והחכמה שלהם.

סרטוני הריקוד של מרגרה מושכים תשומת לב מיוחדת בגלל היצירתיות וההומור המשולבים במופעי הבמה. התלבושות והאלמנטים העיצוביים תמיד מפתיעים, חושניים ושיקיים לפי מצב הרוח שכל אחד מהחלקים שלו רוצה לשדר. כשנכנסים לעמוד היוטיוב או האינסטגרם שלהם, אתה עלול למצוא את עצמך שקוע בעולם של פנטזיה עם דמויות, סיפורים, מקומות ואווירה שונים - מושלם לחוויה סוחפת כמו ליציאה לרגע מהמציאות.

חשוב לציין, מדי פעם ההופעות הפשוטות הללו היו גם עושות שימוש באלמנטים כמו בובות או חפצים כדי להדגיש רעיון או להדגיש את מה שמרגרה מנסה לומר בריקוד שלה: ממפלצות פרנקנשטיין נשיות המאוימות על ידי מחבתות בישול ענקיות (דיווינה קוממדיה) ועד אינטימיות דואטים בין דנטה שעובר את תלאותיו על פני כדור הארץ המזכירים את המשל של אדוארד מספריים (המסע).

Просмотров: 99 | Добавил: mingvhova | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar