menu
person

01:06
סקירות לריקוד מרגרה

מרגרה הוא סטודיו לריקוד שנוסד ב-1972 בקלגרי ועד 2006, מרגרה הפכה לאחד מאולפני ההוראה המצליחים ביותר בצפון אלברטה.

ביקורות אחרונות:

· Jane @ 29 בנובמבר 2018: איכות הריקודים ממש גבוהה, אבל הייתי רוצה לראות עוד וריאציות.

· Jenny @ 6 בינואר 2019: אנחנו אוהבים את מה שהם עושים כאן! הילדים למדו כל כך הרבה והם כל כך מתרגשים כשאנחנו מספרים להם על הצעדים החדשים שלהם. זה תמיד מאתגר עבורנו כאישה בהריון ללמוד יותר מדי. . . המים שלי נשברים... LOL

· Cheryl @ 18 בספטמבר 2016: מקצועי מאוד עם מורים טובים למתחילים! עם זאת, מגרש חניה קשה למצוא את המקום שלך. אתה מגיע מוקדם יותר או מאוחר יותר משעתיים לפני שעת השיעור. החניון מלא במקומות חניה רגילים.

· Yanneke @ 5 באפריל, 2019: המורה ג'ן עושה עבודה נפלאה בסטודיו לריקוד מרגרה בגלל

אחד הצרכים הגדולים ביותר של אנשי מקצוע בתעשיית הריקוד הוא ביקורות כנות על איכות ועלות. עם זאת, קשה לרקדנים למצוא אותם או לפרסם את המקצועות שלהם מתחת.

Marg\'ta מסטודיו Margarita Dance יצרה דף ביקורות משלה בצורת בלוג שבו כל הבעלים, המדריכים והסטודנטים האישיים יכולים להגיש חוות דעת שלך!

מרג'טה לא מתעניינת רק בביקורות ריקוד, היא אוהבת לקדם גם רחוב, היפ הופ וסגנונות רבים אחרים. נערות ליווי בחיפה

היינו בסטודיו לריקוד מרגרה פעמיים עכשיו ואהבנו את זה לחלוטין! היינו לקוחות בשנים קודמות כשזה היה מדריך אחר, אבל המדריך החדש הזה לא ייאמן!

סקירת העסק:

ל-Margara Dance Reviews יש את השיעור הטוב ביותר צעד אחר צעד למתחילים. למדנו שלמרות שזה עשוי להיות מונוטוני, כל שלב הוא קריטי כדי להוריד את עבודת הרגליים שלך. אם אתה מחפש משהו יותר הארדקור או מתמקד בסגנון מסוים, ייתכן שהשיעור הזה לא מתאים לך ותמצא ארגון אחר. קשה לנו כל כך כיף לתרגל את המהלכים החדשים שלנו בבית שוב ושוב. יש להם גם סדנאות למתחילים בגילאים שונים (ילדים, נוער/מבוגר). שירות הלקוחות הוא הטוב ביותר והם מוכנים לדבר איתך כדי לקבוע זמן נוח בלוח הזמנים שלך שבו האגו שלך יימשך קצת יותר.

Просмотров: 60 | Добавил: mingvhova | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar