menu
person

02:15
שגיאות בהתנהגות עם לקוחות - כיצד להימנע מהם?

דירות דיסקרטיות בתל אביב

מה לעשות זה לא לבוא כאשר אתה פוגש את הלקוח? איך להתנהג, מה לומר, אז לא רק נראה לא הולם וטיפש? זה הכרחי, באופן כללי, לנסות לקפוץ מעל הראש להיות טוב יותר מאשר סוף סוף נחסם בפינה ומצפים כאשר אתה רואה ולשים לב? איך ללמוד איך לעשות הכל נכון?

הצעות כיצד למנוע שגיאת שיחה ותחזוקה יכול להיות מאוד. יש לציין כי אבני דרך יסודיות יותר נאספים במאמר זה.

אל תנסה לעשות חבר

מרהיב אתה מחויב באופן טבעי, אבל זה לא הופך בכוונה, שכן אנשים רבים חושבים, מתבטא או עובד. ללא ספק, כדאי לזכור כי היחיד שאין לו, מציין, הוא הבורא שלו עצמו. זה לא אומר, זה לא, כדאי לקפוץ מתוך העור, כך שזה כל כך מדבר, לנסות להיראות אינטליגנטי יותר ב מטורף מה אתה. התנהגות זו אינה מספיקה, כפי שרבים מאיתנו אומרים כל הזמן, מה שנראה מצחיק, גם עושה את כל התנאים המוקדמים לאופן שבו כולם אומרים, להיכנס למצב מטורף. מוטב להיות כנה, לא לדחוף את המסתורין. השלב הקיצוני לא סוף סוף אומר כי יש צורך להתנהג כמו בחורה בטוחה מעומק.

איכות, באופן כללי, כדי לתמוך בשיחה

להיות אוהל, אתה חייב להיות מסוגל לדבר עם האנשים של החברה הגבוהה ביותר, וכך לדבר זה אומר כי הלוויינים היומי שלך צריך להיות ספר ועיתונים. אתה צריך להיות מודע לאירועים של העולם ואת הארץ, כדי לא להיות, לדחוף טיפשות לשיחה שכבת. זכור כי אתה פשוט תהיה צלמית טובה עם אדם בעל השפעה, אתה צריך להיות סקרן.

איכות שקטה

כמה בנות פולדות כאשר כל תשומת הלב הציבורית הולכת רק להם, כי בחום השיחה הם לא שם לב איך הם מתחילים לתת לחץ על שאר הדיבור שלהם, להפריע ולהפוך איך אנחנו מדברים כל הזמן, מנוגדת נושאים. אנשים מעטים יודעים מה. מוטב מילה מוטציה בולטת בערב מפונק ולקוח אומלל. אני לא יודע איך לענות? טוב יותר שובב. מסלול או נעלב? תן ללכת חדות או ... כן, שותק. עם, כמו במקרה, תצוגה ראויה.

הרבה פחות קשר עסקי בפומבי

זהו הראשון מתייחס לאירועים ציבוריים. לא לתלות על ליווי שלך או לחבק אותו, זה נראה אפילו זול. שמור בתוך. את המגע יכול להיות אבל לא צריך להיות מבוצע.

כּוֹהֶל

זוהי הדרך עצה ייעוץ, אבל זה מאוד חשוב. זכור שאם אתה לא יודע איך לשתות, זה טוב יותר לא, באופן כללי, להשתמש במשקאות חמים. כי אז, אתה עצמך מבין בצורה מושלמת.

לא להירגע

משמעות הדבר היא כי תחת השפעת הרגע אתה יכול להחליט כי כל העולם יש את הרגליים שלך. או שאף אחד לא נעים יותר הוא כי הלקוח מוליך אלכסנדר הוא ממש בלי המוח, בסופו של דבר, הוא רוצה לדחוף להתחתן. זה גם לא הכרחי לזרוק את עצמך לבריכה עם הראש שלך, גם אם אלכסנדר ישיר טקסט אומר שאתה, כמה באים לידי ביטוי, אהבה אינסופית. אל תהיה נלהב, לא להיות, כפי שרבים מאיתנו אומרים כל הזמן, אמינים. שמור את הראש לקור. יש לציין כי זה עבודה.

לא בסוף

אל תעשה את זה, לשים את זה מתון, ללכת לתעלות ולשבוע על השרפרף אל הקיר. הלקוח קונה את השירותים שלך לא להסתיר ולשתוק. אולי כן, אתה יכול להיות ביישן, במיוחד אם אתה לא כל כך הרבה זמן בעסק הזה, אבל לנסות את זה לא להוכיח.

אם אתה עושה כל מה שאנחנו מדברים כל הזמן, את ההצעות לעיל, אתה לא יכול לעשות זיכרון רע. ואת המוניטין הוא פשוט עומד במונחים של אותו אמצעים, אני חושב.

Просмотров: 125 | Добавил: mingvhova | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar