menu
person

18:57
מה מונע סקס מצוין בצמד? לא צריך לשנות את השותף?

אנשים אשר נמצאים במערכות יחסים מבינים כי החיים האינטימיים ב זוג הוא לא כזה רשלנית. צריך להתמודד עם שפע של צרות פתאומיות ובעיות, ולא תמיד זה הולך להחליט קצת לומן. אלה שמעולם לא היו במערכות יחסים משוכנעים כי הם שווים למצוא שותף, כפי שהם יקבלו יחסי מין ללא בעיות. אבל זו טעות הקשה ביותר, ויש צורך להכין מראש על מה שהוא רחוק מכל דבר יהיה חלק. יתר על כן, זה יהיה תלוי לא רק רק מן השותף, ומאדם עצמו, כי במפורש התבוננות בכללים המיוחדים, הוא יכול להשיג את זה מצדו לא היו צרות.

ראשית, סטים מסוימים של תרגילים ימנע צרות עם עמוד השדרה. את האפשרות להישאר בלי סקס בשל העובדה כי לפחות כמה מין חוק מביא כאב בלתי נסבל, לא הרבה נוח. יש הרבה שיעורים, טעינה, מתחמים של אלה או אחרים שיעורים שיאפשרו לשמור על מערכת השרירים האנושית במצב מצוין. זה בהחלט צריך להיות נראה, כך החיים אינטימיים לא גלגול לתוך זהיר אמיתי.

1 קומפלקסים 2 ימין תְזוּנָה 3 ספורט 4 בריאות הנפש 5 מקרים עם שותף

מורכבות

הם יכולים להיות קשה להיפטר מהם ללא צד שלישי עזרה, אבל זה עדיין יהיה צריך לעשות זאת, במיוחד את 1, גלדקו עבר. מן הקומפלקסים ובעיות אחרות מעונות על ידי גברים וגם גבירותיי, לא חושבות שמישהו מהם נשלל ממנו. אפילו הכי בטוחים ב עבור עצמם, אנשים יכולים להיות "מקקים משלהם" שלא תאפשר להם כראוי הערכת האטרקטיביות וההזדמנויות שלך במין. ראשית אתה צריך להבין את העובדה כי אין שום דבר מיוחד על זה ואתה יכול להתמודד עם זה.

מה עושה בנות סובלות? כמובן, זו חוסר ודאות משלה. שדיים קטנים, עודף משקל או רזון, צבע שיער "רע" או כתמי נזק. העניין הוא שהגברות מתמודדות עם ביטויים שונים של ללא דופי, על הנוף של הציבור, תלבושת הנשים. הם השראה כי יש צורך להסתכל רק ככה, לא שונה. בכל מקרה אחר, הם לא אוהבים אף אחד. זה מוביל לעובדה כי נמשים שלה, השלמות, הצמיחה או גודל החזה מתחיל נראה סבתא.

באופן ספציפי החברה, שבה אדם חי, מהווים את עיניו. ואם הגברת לא תהיה של "סטנדרטים" אלה של החברה, זה יהיה לשקול את עצמם מכוערים עם ההסתברות הגבוהה ביותר.

גברים מכירים גם את המצב הזה. כמעט כל צעד, הם שומעים כי "האדם האמיתי" צריך להיות יפה, ספורט, על אישה אחרת לא תסתכל עליו. כמו בנות, הבנים מן הצעיר להחדיר סטנדרטים מסוימים, אשר הם מנסים להתאים את כל החיים. ואם זה לא יצליח, זה פוגע באופן משמעותי בביטחון עצמי.

ניתן לראות בדוגמה ידועה - קומפלקסים על גודל החבר. בנים וגברים להאכיל את המידע שהגברת יכולה להיות מרוצה רק עם "המכשיר" של גודל עצום, והם, להבין כי הם לא עומדים ב"סטנדרט ", סובלים מדיכאון והם מזועזעים לפני אינטימיות מין.

קומפלקסים ואת אי הוודאות בתוך עצמה נוצרות רק על ידי הסביבה של אדם. הוא צריך להבין כי טעמים ואופנה של הציבור הם מדי פעם בקנה אחד עם שלהם הרצונות של אדם זה או אחר. הם צריכים לקחת את התכונות שלהם בחוץ, אז הם לא יחוו אימה וחוסר ביטחון של מחשבות על הקרבה שותף אפשרי.

ימין מזון 2

איך זה תזונה נכונה יעזור להשיג את המין ללא בעיות ובעיות? הכל כדי כאב רק. תזונה נכונה היא אמצעי למניעת כמות עצומה של מחלות שיכולות להיות מכשול לאוהב עם בן הזוג שלהם. באופן ספציפי, נוכחות של מספר אחד או של חלקים הדרושים אחרים בגוף הוא ערבות כי בריאות וחסינות יהיה חזק ואין בעיות המפריעות לפעילות מינית אמיתית תתעוררו. אנשים שאינם אוכלים מזון מזיק יסכימו עם זה.

הדבר העיקרי היתרון של דיאטה בריאה הוא מניעת אי-פונקציונליות זיקפה. כן, "רוד ג'ייד" לא יכול להיות מוכן ברגע הנכון כפי שזה לא יהיה מספיק בגוף של מינרלים מתאימים וויטמינים. בתוך זה במקרה, באופן טבעי, ניתן לסייע בסוגים שונים של "ויאגרה" או אפרודיזיאק, אבל הם לא "לשפר" כל דבר, הם לשחזר הזדמנויות אבוד. תזונה בריאה ונכונה מאפשרת לך לשמור על האפשרויות האלה יש הרבה רמה מצוינת, אשר לא לכלול את האפשרות של התפתחות של אימפוטנציה. וכן הלאה גברים בריאים וחזקים לא יעבדו "גלולות אהבה" אלה, בגללם אז הכל מצוין.

זֶה כנ"ל לגבי הנשים. הם רק צריכים לשמור על הדיאטה הרגילה ולמנוע overatururation על ידי אלמנטים מזיקים. הגוף שלהם הרבה יותר הוא רגיש לשינויים בתזונה מאשר בחורים. זה מוצדק על ידי העובדה כי הם עולים בקנה אחד עם כמה תהליכים שינוי איזון הורמונלי לאורך Tele. מזון מזיק הוא מסוגל להפר את התהליכים ההורמונליים הללו חומרים, שמובילים להפרות בעבודתם של כל מערכות האורגניזם, כולל ואת הרבייה.

שירות ליווי בישראל יעיל. לעתים קרובות, הלקוחות הם צעירים מוצלחים אשר במיוחד רוצים להסתכל על הפסטיבל, לוקח ידית עם גברת בהירה. הרווחים האלה די די, על מנת לכסות לחלוטין את כל הכרחי.
דירות דיסקרטיות בקריות

באופן טבעי, ועל גבירותי יש את הגרסאות שלנו של "ויאגרה", אשר מסוגלים לתת את קצות העצבים רגישות עצומה להוציא התרגשות. אבל הם, שוב, לא מחזקים שום דבר, אלא פשוט שחזור נכסים אבודים.

ספורט 3

זֶה יהיה המשך לוגי של כל דבר שנאמר, כי הספורט הוא אחר מושלם מאפשר לך לשמור על כל האורגניזם בנימה. ואת הטון הזה הוא שיטה מניעת מחלות או אחרות שאינן לא רק לא בטוחים לעצמם, כן, ויש להם השפעה משמעותית על החיים האינטימיים. רופאים רבים אשר לרפא אנשים עם יחידות לב, לייעץ ללקוחות שלהם אפילו תרגיל קטן, כי הם מסוגלים מאוד טוב יותר את מצבו של הגוף ואת הסיבולת של לבם. מה ספורט כזה? אלה הם התרגילים הדרושים כדי לשמור על זה או קבוצה אחרת שרירים, בדים ומפרקים במצב מצוין. ללא כל טען אלה איברים ובדים פשוט ניוון.

מאמר התוכן כן. באופן ספציפי, את האייקות עלולה להזיק לחיים אינטימיים של אנשים אפילו איך היא מתחילה. אפילו כאב קל מאחור עשוי להיות סימן למחלה קשה. מטבע הדברים, זוהי בעיה "נפוצה", אשר משפיעה לא רק על חיי מין, ועל כל חיי האדם.

אני צריך עצה: אם תשנה את התעמלות הבוקר עבור מין טעינה זה יהיה שימושי מאוד נחמד! בזהירות על זה במאמר על הקישור.

אתה צריך גם לדאוג לבריאות של הלב שלך וכלי. שיעורי אהבה, במיוחד מאוד נלהב, זה עומס בלתי מוגדר על מערכת של אספקת הדם ואת הלב של אדם. אם לכל אחד מהשותפים יש משימות עם זאת, אז מפגשי מין יכולים להיות זרז לתוצאות חמורות. כדי לא לפחד אינטימיות אינטימית, יש צורך רק לשחק ספורט ולהבטיח את מערכת הלב וכלי הדם. אנחנו מדברים על כל עומסים אולימפיים, שעות רבות של אימון במהלך השבוע. אפילו כזה דבר ברור וחף מפשע, כמו טעינת כל יום, יאפשר לך להיפטר מהמונים בעיות לרדוף אנשים מובילים אורח חיים ישיבה בגלל שלהם עבודה או לימודים. רבים לא מבינים מה חשיפה חזקה לספורט יכול להיות על החיים האינטימיים שלהם.

מה כל זה ... אבל לעובדה איברי המין גם צריך "גירוי" דומה, כך שהם נמצאים טון, גם אם לאדם אין יכולת לקיים יחסי מין. נְאוּם הולך אוננות. זה יהיה שימושי הן גברים וגברות, כי מאפשר לך לשמור על הביצועים של השרירים והרקמות של איברי המין, גם עוצמת הדם באזורים אלה.

בריאות הנפש 4

לא מספיק לשמור על הגוף במצב מצוין. יש צורך לטפל וזה המוח הוא גם זה היה בריא. תחת "בריאות הנפש" הזאת אינה מובנת כמצב רוח רע, פעילות מוחית וחיובית. אנשים רבים, במיוחד בפדרציה הרוסית, זה יהיה קשה מספיק כדי לשמור על דעתו שלו בנימה, ואת מצב הרוח - ב לא רמה רעה. כל זה בגלל העובדה כי חייהם של רוסים רבים הם מורכבים למדי ומלא חוויות. אבל כל המשימות האלה ניתן לפתור אם פשוט נכון הוא מתייחס אליו.

מתח - היריב העיקרי לבריאות הפסיכולוגית. אתה רק צריך לדבר על נשמות, להסביר את כל הרגעים הבלתי מובנים, ובסופו של דבר, ללמוד לבטוח זה בזה.אותו הדבר חל על קרבה אינטימית. בולט, אבל העובדה - זוגות צעירים רבים מתביישים על ידי הרצונות שלהם במין, בהתחשב בהם קצת ללא פורמל.

באופן טבעי, משימות כאלה הן לא כל האנשים. חלקם עבור אלה או סיבות אחרות יכול לסנן את המידע הנכנס להם מכל שלילי, הערכה רק את העובדות ואת ההחלטות הפוכות. כל זה מושגת על ידי החינוך הנכון על ידי הורים או חינוך עצמי וחינוך עצמי. מלבד זה, אתה צריך להיות מסוגל להקשיב לאורגניזם שלך, תגובתו. אם איזו אירוע או תופעה גורמת לסוטרה אין רגשות אחרים, עדיף לא לגעת בכך ולא לחשוב על זה.

אֵיך זה יהיה טיפש רגיל זה אולי נשמע - הכל חייב להיות מטופל קל יותר. מוּפרָז חושניות היא תמיד ובכל דבר יהיה מזיק לאדם. אנחנו צריכים רק רק למד לשמור על הרגשות שלך תחת שליטה, ולאחר מכן לנצח עם כל הביטויים הלחץ יהיה קל יותר. לא לספור את זה, לא להשתלט על החוויות עבור משימות שאינן נוגעות לחיים של אדם מסוים. לדוגמה, רבים אהבה להיות מוקסמת על ידי חדשות, לקרוא על טרגדיות, פיגועים, שחיתות או Murdes. ודאגה דילמות אלה מרוחקות ומוזרות. באופן טבעי, חמלה חייב להיות לפחות אדם, אבל לשים לתוך דיכאון עופרת גלובלית, הפתרון שבו עדיין לא תתרום, לא נחוץ.

מקרים עם שותף 5

ובסופו של דבר, סקס ללא בעיות עשוי להיות רק עם אותו אדם שלא רק שומר את כל הטיפים לעיל, מגיע אמון אמיתי. זה קשה מספיק כדי לתת לעצמך כי קשה לסמוך. וזו הבעיה האמיתית של זוגות רבים. באופן טבעי, אם אדם דואג לעצמו ומכבד את עצמו, הוא לא יהיה בבעלות כמה מתחמים. אבל הוא בהחלט לא עושה את זה אם בן הזוג שלו מסוגל לקחת את זה עם כל החסרונות.

זה מספיק כדי לסמוך על אדם של מישהו אחר, תן לו ללכת הרגשות שלי ואת החוויות. "פתאום הוא ידחוף? פתאום הוא לא אוהב את המראה שלי?"- מחשבות כאלה נמצאות בראש כל נעורים. מה שהוא באמת? זה מצב של פעילות ללא שינוי, חוויות, לחשוב על דילמות. קשיים וסכסוכים בעבודה, מריבות עם יקיריהם ובני משפחה, חובות, הלוואות, טריוויה ביתית. כל זה מסוגל לצבור בגוף, אם אדם נוטה לקחת את כל זה קרוב ללב.

גברים מפחדים לקחת את היוזמה במיטה, כך שהבנות לא חשבו עליהם כאדיבות. הבנות לא מפחדים להראות התלהבות למין, כדי לא להיראות לאלוף "חלש בחזית". זה כל ההשפעה של החברה שוב, שבו אנשים אלה עלו.

בפרט, זה לא נכון בפדרציה הרוסית, איפה זה הזמן הוא מאוד השפעה של דעות מוגבלות ודתיים על מין ועניינים. על פי נוף של רוב האנשים עם מבט כזה, כל גילוי של תשוקות אינטימיות - חטא לא מקובל, מי נוהג שיעורים אלה הוא סוטה וחוטא. גינוי חד של חופש סקסי יוצר מתחמים ומסגרות לצעירים.

אבל זה שווה מודע לכך שזה המאה הקודמת.

שירותי ליווי בישראל משולמים באופן מושלם. מכפיל, קונים - צעירים מוצלחים אשר הולכים במיוחד להסתכל על הפגישה, הליכה ישירות מתחת היד עם גברת יפה. הכנסה כזו מספיק כדי להבטיח לחלוטין לחלוטין להבטיח את כל הדרוש.

אל תפחדו ומבולבלים תשוקות אינטימיות. פרטנר כנראה חווה את אותו הדבר ולא יכול להודות באותן סיבות. כרגיל, העסק הזה יפתור את המפרק דִיוּן. בתהליך זה, תשומת לב הגון ופרטים אינטימיים ניתן למצוא, אשר הופך להיות מדויק יותר להביא יחד 2 אנשים ולאפשר החיים האינטימיים שלהם להיות בהירים יותר נעים. קיום יחסי מין ללא בעיות - קל יותר מכפי שנראה. די רק כדי לטפל בגוף שלך, בריאות, המוח ולא להקשיב ייצוגים של אותם אנשים אשר דבריהם אינם בעלי ערך עבור אדם מסוים ראוי לעקוב אחריהם.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. עוזר לזוגות כדי לפתור מתוח בחיי סקסי.

סקס קבוע ללא בעיות - זו המציאות. הדבר החשוב ביותר הוא לשאוף יותר, אפילו במיטה. חיים אינטימיים הם ניואנסים חשובים של יחסים. לא להפוך אותו לחוב נישואין שגרתית - זה לא ישפיע על שביעות הרצון של האיחוד ואפילו על רגשות בינך. נִסיוֹנִי! לעשות שפע בחיים אינטימיים, לנסות טכניקות חדשות ופרקטיקות, משחק תפקידים, femdom, צעצועים למבוגרים, bdsm, chibari, חדירה כפולה - כן לפחות סקס קבוצתי. כל זה מספיק בשביל האומץ והפנטזיה שלך! אז יהיה לך סקס מתמיד ללא בעיות. אתה מצפה פעמים לאחר מכן עם חוסר סבלנות!

Просмотров: 98 | Добавил: mingvhova | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar