menu
person

12:53
הכי הרבה מאיתנו התרגלו לקרוא, אזורים ארוגניים על גבירותיהם של סודות ההתרגשות

אינטימי אינטימי הוא הבסיס של יחסי אהבה בין אנשים. כמעט כל הגברים לא יודעים איפה, יש, יש את האזורים הארוגניים ביותר בגברות, בגלל מה שהם עושים הרבה טעויות במיטה ומין מתחיל לעצבן. אמנם כמעט הכל הוא אומלל כי סקס הוא לא בסיסי במערכת יחסים, אבל העיקרון של אהבה ואמון, זה, כמו לנו, זה רגיל לקריאה, צביעות מים לא הולמת. מי הוא כל כך לקרוא, זה אומר שאין מין באיכות גבוהה עם מסה של רגשות חיוביים.

התוכן של המאמר

1 נקודות עיקריות 2 איך לעורר את הגברת?

נקודות מרכזיות

ישבתי גבירות קטנות, ודנו בחיים. אחד מהם בדיחה אמר כי אזור הארוגני שלה הוא כל כך לומר את החשבון של האיש בבנק עם ספרה טובה. כמעט כל הנציגים ידועים, כפי שנהגנו לקרוא, סקס מסיבי מאמינים כי הנשים נדרשות בלבד.נע ישר למין, אין צורך לזנק על שותף כמו חיה רעבה. עקרון מאוד, בסופו של דבר, לחפש את תגובתה למעשי הגברים. מראה נשיקות מלמעלה למטה, זה שווה מרירות הימנעות, כמו רבים באים לידי ביטוי, תנועות גסות. הכי הרבה, איך להשיג אזורי ארוגני על גבירותיי הוא קליטוריס או slavyansky kekel ו point g.

זה בדרך כלל שטח של צוואר, חזה, פרקי ידיים ואבריונים. הן בימי קדם והן עכשיו הבנות, ברמת התת-מודע, מדגישות נקודות פרצו כדי להדגיש את תשומת לבם של צעירים במקומות אלה.

אז, גבירותיי ללבוש צמידים, חרוזים חגורות יפה ממש מתחת למותניים. כולם כבר מזמן ידוע בעובדה שאתה יכול גם לחפש, איזה חלק של הגוף של הגברת מקצה קישוטים יותר, המקום הוא יותר נרגש.

לא לספור את המקומות האלה יש נקודות אחרות. די לגעת K זה, אז, בתגובה, הגברות יכול להיות רק להבין כמו אזורים אלה רגישים. לא לכל אחד לא סודי מה זה:

צוואר קדימה ומאחור. ספין ב -100%. ברך דיכאון. שפתיים. פטמות. שפתיים מין קטנות. עֲגָבַיִם. טַבּוּר. הדגדגן של סכר. באמצע האוזניים.

אבל לפני שתמשיך ליטוף של מקומות אלה, אתה צריך לפגוע תשומת לב לשותפי התגובה. בכמה נשים אזורים אלה לגרום מספיק התרגשות, אחרים - זדון, אחרים לא מגיבים בכל דרך שהיא. יש לציין כי היכולת להרגיש את הבחירות שלך במין כובש לב נקבה.

כמה נשים אפילו לא חושדות בנוכחות מסוימות אזורי ארוגניים על גופם. בתהליך, איך כולם נמונים, סקר סוציולוגי כמעט כל הנשים הודה כי הם לא ידעו איפה הם כדי לדבר באותן נקודות שגורמות עִירוּר. בספרות המתאימה, רק במקומות החשובים ביותר מתוארים, אבל לא משנה איזה סוג של מקסים הוא אדם. במקום הבחור אוהב את גברתו ושקרים לספק את ההנאה המקסימלית שלה, אתה צריך בזהירות גם לחקור את הגוף שלה תסתכל על התגובה.

שירות ליווי בישראל משולם באופן מושלם. רב-זמן, קונים הם בנים בטוחים, זה שהם מבקשים להיראות רווחית בחגיגה, מטפלים בידה עם אישה בהירה. הכנסה זו מספיקה כדי להבטיח לחלוטין ולהבטיח לחלוטין את כל הדרוש.

כולם ברורים כי בנוסף, בשיחה, אתה יכול להבין את ההעדפות שלה מיטה.

רקעים אחרים משפיעים גם על עירור של הגברת. פסיכולוגים בשאלה מאשר גברים, באופן כללי, מרגשים את הגברות, הם אומללים, כי המוח של אדם מרגש ביותר. למרות שזה הומור, אבל בפועל הוכיח כי הוא במציאות. במקום לבחור, באופן כללי, יש לו שנינות ואוריינות, זה בהכרח גורם עניין. בהחלט, ראוי להזכיר כי האיש המטפל בעצמו נראה גם למשוך. שלח תשומת לב לעובדה כי מבוסס על אמונות של נשים פסיכולוגיה אוהבים לא שותף לבדו, אבל המודל שלו. במקום כמה מוקדם בארה"ב לא, הם מסוגלים להשלים את זה עם הדמיון שלהם, זה הפך ידוע מזה. נערות ליווי

איך לעורר גברת?2

ולא גבר, בסופו של דבר, נרגש במהירות רק בשל הגאות הדם נראה כי האגן קטן, אז הגברת זקוקה ל -100% להירגע כדי להשיג את אותו הדבר מדינה. בשביל זה, הרקע הפסיכו-רגשי שלה צריך להיות יציב.

לפני שתתחיל ללטף, אתה צריך לוודא את מוכנות השותפים. לא לכל מי שאינו סוד הוא שאי אפשר להתעקש על קרבה אינטימית במהלך הווסת, שכן הוא לא נכלל באינדיקציות דבש. אתה לא יכול לקיים יחסי מין אחרי הלידה ובמהלך ההריון .

אתה יכול להתחיל עם נשיקה רגילה, מתון הולך למטה אל הצוואר והחזה, עבור בעבר יצירת אווירה של רומנטיקה. הגברת צריכה להתקדם, באופן כללי, לחשוב על כך שהמצב הולך לקרבה, בדרך אחרת היא, בסופו של דבר, יכולה לתת סירוב חד. מצב הרוח הוא גם, כפי שהכל ברור, הגורם העיקרי.

בישראל אין שטח לדעות קדומות אם אנחנו מדברים על עבודה בסוכנות ליווי. לאנשים המקומיים יש את ההגדרות המוסריות הגבוהות ביותר. כולם מבינים כי היום eskzhetnitsa לא יותר מאשר הלקוח מלווה באירוע, מספק שיחה וליווי ילדה בכיתה VIP ישמש סימן של מעמד ציבורי.

ואולי אפילו לא צריך לקרוא כי הם ולא סיבה כלשהי זה מוטרד, עדיף לדחות סקס לרגע מתאים אחר.

אבל כאן אתה יכול להעלות את מצב הרוח. קטורת מזרחית יין באיכות גבוהה יש השפעה חיובית על איך כולם יודעים את מערכת העצבים, כי זה כמה דקות נבחר אחד יהיה רגוע יותר. אתה יכול גם זוג לעשות אמבטיה עם מוזל ארומטי.

אחרי שאהבה נראית רגועה, הצעד הבא, לשים את זה בעדינות, הוא המשחק כדי להתאים אותו דרך חיובית. נשיקות קל מכוסות על ידי שפתיה, צוואר, פרקי ידיים. אתה יכול, לשים את זה בעדינות, לעשות עיסוי מרגש עבור הנערה, קפדנית על זה במאמר שלנו. כולם ברורים שהגברת עצמה יראה את נכונותו לאינטימיות ללא מילים.

אבל זה לא. כולם יודעים כי החסר צריך ליטוף, טיפול ומין מרגש. האזורים הארוגניים ביותר של הגברות סוף סוף שם, שם הסופים העצבניים ביותר. זה ברור מאוד, ואת הדק של העור במקומות אלה, גבוה יותר את הרגישות. כולם ברורים לכל זה משלם עבורם מקסימום של תשומת לב, אתה יכול להביא את האהוב לפני, כמו הרבה מאיתנו התרגלו לראש, התרגשות מסיבית אורגזמה קליט.

Просмотров: 274 | Добавил: mingvhova | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar