menu
person

16:52
על רקדנית העבודה במוסקבה

לכבוש מוסקווה - החלום של הרבה בנות יפות. אורחי הון משמשים תשומת לב מיידית למודעות בעבודה בתחום הפנאי. האם זה רווחי לעבוד רקדנית ב דיסקו? מה לעשות וכמה הם משלמים? שאלות אלה ייענו על ידי חשפנות מנוסות ורקדניות גו, שכבר עבדו באזור זה יותר משלוש שנים.

איך לזכות בביקור בכסף של הבת לדירה ולחיים נוחים במוסקבה?

לשכור דירה בפאתי הון של 15,000. רובלים לחודש. יותר של הכיכר האדומה, ככל שאתה צריך לשלם. איפה לעשות כסף אם הילדה אין ניסיון וידע בחברות גדולות? תשומת לב יש לתת למודעות פנאי. אם לילדה יש ​​גוף יפה ויש תחושה של קצב, אתה יכול לקבל מועדון רקדנית.

סטריפטי הם נחוצים באופן קבוע לבידור. מופעים ארוטיים הם תוכניות מסמרות ממועדונים רבים וברים. על הבמה, אתה יכול לעבוד את רקדנית גו גו. אם הילדה יודעת איך לזוז להפליא למוסיקה, היא תהיה קלה לה להרוויח כסף על דיור. דיסקים גדולים מציעים בדרך כלל לינה של עובדים בבתי מלון שלהם או דירות נשלפות. בונוס כזה יש הרבה מימון. נערות ליווי בתל אביב

ריקודי אוגנייה במועדון מוסקבה במשך יותר משנתיים. היא אומרת לעבוד באופן חיובי ובעניין:

"לחיות על משימת מלגות לא קל. מאז ילדותו, הוא רקד, החליט לנסות את כוחו כשראיתי הודעה על כל רקדני גו במועדון האהוב עליו. אחרי שהראיון עבר מיד על הבמה. Gloover לעבוד כדי להאיר את הקהל. אבל את האווירה של החגים, את ההנאה חשבונית האינסוף החיובי. לשינוי, אני מקבל 1500-2000 רובל, כך מותר יותר לעסוק בצריכה. כסף זה מספיק עבור דירה במרכז הבירה, אופנה בגדים ופנאי ".

רקדנית העבודה במועדון של מוסקבה היא רווחית או לא?

להחליט לקבל כסף על ריקוד במועדון, צריך להחליט מיד כמו:

  • ריקוד ארוטי. הם כרוכים בהפרעות חלקיות, יש פרטית משולבת עם מבקר למוסד. אין מין - כלל זה עומד בכל המועדונים שמעריכים את המוניטין ואינם רוצים בעיות בחוק. לזכות בסטרטאר במוסקבה 100-250 אלף. רובל לחודש. רמת ההכנסה תלויה במעמדו של המוסד.
  • רואלנסי הולך-הולך. הנערה צריכה לנוע באופן פעיל על הבמה, לוקח את הקהל. כגון "מציתים" מקבלים על 80-150 אלף. רובלים לחודש. העבודה קשה כי זה דורש אימון גופני טוב, ריקוד נופל על עקבים גבוהים.
  • התחל את קבוצת המשתתפים. פורמט כזה של בידור מוצע מועדונים עם מצב VIP. הכוריאוגרף מכניס את המספר והוא מוצג לחגים סגורים. התנאים הם משא ומתן בנפרד. בדרך כלל, בתו של השתתפות בפרויקט כזה מקבל מ 200 אלף. רובלים לחודש.
  • בנוסף להכנסה גבוהה יציבה, הנערה מקבלת פרספקטיבות ייחודיות:

  • גישה לאמצעים הבהירים והכוסיים של ההון;
  • היכרות עם אנשים בעלי השפעה;
  • היכולת להיות שם לב;
  • לינה חינם ומזון;
  • נסיעות לחו"ל - כמו בונוס קידום מכירות של אוהדים או בעלי המוסד.
  • קתרין (לשעבר סטריפטיז של הרקדן) בדרך כלל הצליח להתחתן. בעלה הפך לאחד האורחים של פריבה. Katya אומר:

    "גבר עשיר בכל שבת הגיע למועדון הפריפטא של ריאדי איתי. הטריקים היו נדיבים. דיבר הרבה, אומר שאני סטודנט, נאלץ לעבוד כי כסף קטסטרופלי חסר. ברגע שהלקוח אמר, "אני רוצה שתפריע לך רק בשבילי". עניתי, "ואתה מתחתן". יום שבת הבא עשה הצעה. הסכמתי. עכשיו אני מלמד שיעורי סטריפטיז פרטיים, יש לי הסטודיו שלי. מארי - נותנת חסות לכל הרעיונות שלי. יש לו רק מצב אחד - רק רק הריקוד את סטריפטיז בשבילו, טוב, כמורה מול נשים אחרות ".

    הסיכויים של רקדנית מועדון אופנה הון הם עצומים, כמו הכנסה. העיקר הוא לא נכנע לסטריאוטיפים ולמכור את הכשרון שלך!
    Просмотров: 1323 | Добавил: mingvhova | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar